Daisypath Anniversary tickers

EH3 ! JGN LUPE T!NGGALKAN J3JAK ANDA KT CNI TAU =)

FOLLOWERS YG COMEL

Salam Ramadhan =)

Assalamaulaikum smua ,
msok hari nih da hari ke 4 umat islam bpuasa . .aku shari pon ta pena pose lg .coz pphm laa kan . gurl . ad excuse nye .Hee~tringin jugak nk pose ,tp nk buad cnew kn .tgu jelaa nanti .mule2 da ta pose . lme2 t sure liat nye .tp kne pose jugak,bao ase nikmat raye nye nanti .tak gitu kan. .da lme da kan aku ta update blog nih .bkn ap malas ase nye .tade idea nk story .Hee~ time blan pose nih , pose tak pose . same je bkn bole mkn suke2 pon.td bos aku slambe je mkn depan aku .ish ! sabo jela . wlaupon aku ta pose tp hormat laa cket kn perut aku da shuffle da time tuh .dy je tatao .emm tape laa myb dy kaum laen kan.sbb uh ta phm kowt .tape2 bole dmaaf kn agy . .:)

kowg cnew ad tgl agy tak pose . klau ta tgl ag uh bgoz laa .klau pose penuh t yana bg dwit raye yer.tp dgn syarat kne laa dtg uma yana dlu .Huhu . .bao 4ary pose . ad jugak yg da bli psiapan raye. yelaa senang kn t tayah nk kelam kabut lg da nk shoping raye. tp bg aku,aku lbeh suke shoping mse nk dkt2 raye tuh bao ase raye nya .tak saba ase nye nk raye.:) tp kdg2 bosan jugak.. owg raye sume nye blik kg .tapi... aku tade kg . kcian kan .kg tuh ad .tp sape pon tade da . dua2 atok aku da tade da,da arwah .tgl opah jelaa . tuh pon opah2 aku dduk dgn macik2 aku uh .yelaa owg tua bahaye tgl sowg2 . .sakit pening tade sape nk tgk kan. klau da ad dpn mate tuh sng laa cket nak tgk2 kan . .mse zman budak kecik2 dlu best ah raye .kumpul dwit raye. maen mercun,maen bunga api.kcau owg. HAHA . .best time tuh .ase nk g alek je ke zaman tuh . tapi skg da tua2 nih .bosan je raye.yelaa dlu time budak2 g raye uma owg dpt dwit raye .skg da besa  kte plak kne kua dwit .yg penting kne ikhlas .adat laa tuh owg da keje . klau ta bg t pakat kne sembur jelaa . Huhu . .erm oke laa yer t ad mse kte borak agy yer . selamat mjalani ibadah puasa . .salam :)

Thank Sebab Baca , Meh Laa Like Dan Komen Sekali..:)

0 0 Pengkritik:

Post a Comment

Meh Komen Dekat Bawah Nih Meh =)