EH3 ! JGN LUPE T!NGGALKAN J3JAK ANDA KT CNI TAU =)

FOLLOWERS YG COMEL

#Ramadan datang lagi...

dear dairi.. see pic meow dekat atas nih comel kan.. aku dapat dia.. matiler dia.. hahaha. sekarang tepat jam 2:58pm hari nih hari rabu 18julai persamaan dengan 28hb syaban.. lagi dua hari semua umat islam akan menyambut kedatangan ramadan.. wahh tak sabar sabar ni nak bangun sahur, pegi bazar ramadan shoping makanan banyak banyak.. hahaha.. teringat zaman bebudak dulu aku la paling liat nak bangun sahur.. tapi nak tanak kena bangun jugak..selagi tak bangun dengar laa suara mak mebebel.. sekarang dah tak boleh nak puasa penuh dah.. kalau dulu puasa penuh mak mesti bagi duit raya rm50..dulu rm50 memang dah besar sangat dala kan.. tapi sekarang rm50 macam rm5 je..5min boleh habis..

dan aku jugak tak sabar nak raya tahun nih,tau kan sebab ape..hihi.. aku da beli kain baju raya untuk mak.. tunggu nak hantar pegi tempah je lagi..tahun nih aku hadiahkan mak sepasang baju raya.. dan jugak sepasang lagi untuk kesayangan aku to.. siapa lagi kalau bukan anak sedara aku yang comel dan jugak nakal to.. tak lama lagi dia dah nak dapat adik baru.. dah 3bulan kot kakak aku ngandung.. tak sabar nak tunggu kelahiran si comel to.. diam tak diam aku dah ade 2 orang anak buah.. bila lah agaknya nak ade anak sendiri.. amboi gatai.. anak la konon anak tekak ada lah..

insya allah kan kalau ade jodoh.. tak salah kan fikir mase depan.. mesti comel baby aku nanti kan,kan.. (macam aku) hahaha...tapi kan.. ade benda yang menyemak kan kepala otak aku nih.. baby lappy aku rosak.. pening kepala bila memikirkan nyaa.. melayang lagi laa duit aku.. harap harap tande la kena memahal sangatkan.. aku ingat lepas raya ni baru nak hantar dia g repair.okeh laa sampai sini dulu laa aku menaip untuk kali nih.. tengok la kalau rajin kite bersua lagi yer.. selamat menyambut dan menjalani ibadah puasa untuk semua umat islam.. jangan ponteng puasa tauuu...mwahhhh :*

Thank Sebab Baca , Meh Laa Like Dan Komen Sekali..:)

0 0 Pengkritik:

Post a Comment

Meh Komen Dekat Bawah Nih Meh =)