Daisypath Anniversary tickers

EH3 ! JGN LUPE T!NGGALKAN J3JAK ANDA KT CNI TAU =)

FOLLOWERS YG COMEL

SALAH FAHAM

mle-2 aku nk gelak dlu puas-2 , HAHA . .mmg gelaa lwak . td aku mgon tido cm besa , b4 g kje . sempat lg aku mjiwang kt FB .bese laa ta abeh-2 aku mpek . .saje mlayan jiwa yg tgh serabut .tgh dok asek on9 tbe aku tgk jam pkul 1 .alamak suda lmbt .abeh laa aku kne dgn ito bos .tp sampai je aku kt kdai .aku tgk ad skeping kertas wane putih y tlekat kt kedai tmpt aku keja to:: JAWATAN KOSONG . . dlm hati mcm-2 yg aku pk . .tdetik kt hati aku , bos nih da tanak aku keja dgn dy da ke . .myb sbb aku slalu dtg lewat kot .sbb tuh dy buad cmni .aku pk mungkin dy nk gtwu aku .tp tak smpai aty ,sbb tuh dy buad cmto .mcm-2 yg aku pk smua aku ny gtwu ,ngdu laa konon nye . . kt kila (cousin aku ) ,aka aku . .mmbe-2 aku .then dowg ckp g la laa tny bos tuh dlu , mn tau dy nk pkai pkerja laen ke . tp seingat aku . dy da tanak cr pkeja laen da .tp knp bru skg dy buad cmni ,knp baru hari ni . .dlm pkran aku mcm-2 y aku pk .smpai kan mnitis airmata aku ,aku nih mmg snsitif cket,silap cket je scre automatik airmate aku akan  jatoh .smpai aty dy kan . trgamak dy buad aku cmni , sdg kan da dkt 2 taon aku keja dgn dy . .ta pena skali pon aku ambik ksmpatan atas kpcyeaan y dy da bg kt aku .nak je aku tny dy ,tp mmbe dy plak ad .adoi .nk tanak tpkse kne tgu jgk .dlm aty aku dok mpek s0wg2 ble laa cina nih nk blah .aku da serabot gelaa da .last2 tgu pnya tgu dy blah jgk .aku pon dengan prsaan sedih . takot .gelabah . macam-2 lg laa . ringan kn jgk mulot aku btnya . "bos jawatan  kosong kt lua tuh bos nk pkai pkeja laen ke ??? bos says :: mmg saia nk pkai pkeja tp utk kdai y lg satu dkt econsave .dy nk bkk cawangan lg satu kat sane . HUH ! tbe-2 aku ase tenang .segale ap y aku pk kan psai dy salah .ta psal-2 aku dpt dose kering sbb pk bkn2 psai dy .sory Boss . .bodo nye aku kan . .akhir nye sala phm da tjwp .aku gtwu kt dowg alek .dowg mara aku .dowg ckp tuh laa hang . laen kali tnya dlu jgn dok pk bkn-2 . .HAHA .. sala phm y kelaka y gela y pena tjd dlm edop aku .aku takan lpe smpai ble-2 . . 

Thank Sebab Baca , Meh Laa Like Dan Komen Sekali..:)

0 0 Pengkritik:

Post a Comment

Meh Komen Dekat Bawah Nih Meh =)